שלום יגאל,
פרויקטים מדהימים. תהליך ההקמה מעניין. תושבי נהריה זכו וגם אנחנו
– בזכותך. תודה,
יורם.
יגאל היקר,
בכל דרך שאתה שולח חומר – המאמץ שווה, מחכים ומוערך.
וכפי שאמי ע"ה היתה מאחלת בימים אלה – קיץ בריא.... כל טוב. יוסי
איזו סבלנות ! לבטח קיבלת יקיר העיר מג'קי סבג או מחליפו .
כל-טוב ורק בשורות-טובות.
יודקה סנונית.
בוקר טוב, יגאל ותודה.
המצגת הגיעה ונפתחה ללא בעייה. הגשרים מזכירים לי את מה שמכונה "גשר יהודית" מעל
כביש האילון בתל אביב...בקשר לגשרים בנהרייה ניתן להרים גבה ולשאול מי היה מעוניין
בהם ומי "גזר קופון" אם אמנם כך. ההנדסה מעניינת. האם קלטרווה היה המתכנן של גשר
המיתרים?
תודה ושבוע טוב - אדם.
הי יגאל מרתק ומענין ,
הגשר יפה, ובעוד עשרות שנים יהיה גודלו אולי מתאים.
חבל רק שבמקום תותח ש"מגן על הגשר", לא התקינו דגם של
אניית מעפילים.
תודה רבה יגאל. שלמה.
מקסים !!!!!! המון תודות !!!! רפי.
שלום יגאל ותודה רבה,
למרות שבאתי ארצה לחג ונמצא
כאו עד חגיגות יום העצמאות, טוב שסיפרת את סיפור שני הגשרים. אני אסע לראותם
בעיני.
אני רואה שלקח לך אותו זמן
לבנות את המצגת כמו שלקח להרכיב את הגשר השני. זו עבודה לא פשוטה, ועשית עבודה
טובה. כל הכבוד.
אבל, לאחר שביקרתי וחזיתי
וראיתי בניות גשרי ענק במקומות רבים בעולם, מסין, פורטוגל, והארץ בה אני מתגורר,
ארה"ב, מאד קשה להרשים אותי בגודל, מהירות הקמה, ותכנון גשרים.
חוץ מזה, כבעל שני תוארי
הנדסה, למדתי על בניית גשרים, נכונה, ולא כל כך נכונה, כאלה שהסתיימו באסונות
והתמוטטויות. למשל, כשבנו את הגשר בין
ברוקלין וסטאטן איילנד (Staten Island), נהגתי כל יום מתחת לבנייה והשתגעתי ממה
שראיתי. קודם כל בנו את שני מגדלי הענק
ממתכת משני צידי הנהר העצום (שהוא למעשה כניסת האניות לנמל ניו יורק וניו ג'רסי),
אז מתחו את שני הכבלים הענקיים ממקום עגינתם לקרקע דרך המגדלים, ואז החלו לתלות את
הכביש מאמצע הנהר לכיוון שני החופים. פשוט לא יאומן. כך נבנה הגשר הדו קומתי
למכוניות, עם החלק התלוי הגדול בעולם, במבצע שכה הרשים אותי.
יגאל שלום,
תודה רבה על מצגת הגשרים בנהריה. ההשקעה וההתמדה שלך בתיעוד בצילום בעריכה, ראויה לכל השבחים. ואתה צודק, באמת גשרים מגלומניים! משערת שזה היה מפעל בניה ראוותני של ראש העיר הקודם.
יישר כח!!! יעל ערן.